Ofis Taşıma

Ofisinizi Taşımada En İyi Nakliyat Firması

Ofis Taşıma Hizmeti

​​​​​​Ofis taşıma işlemi belki de en zor taşımacılık işlemleri arasında yer alır. Şirketinize ait olan değerli evrakların kaybolmadan ve zarar görmeden yeni adresine taşınması gereklidir. Evlat düzenlerinin karışması sizin için büyük bir program olabilir. Bu nedenle evrak kaybolması ciddi güvenlik sorunlarına da neden olacaktır.

Ofis eşyası taşınması için bu konuda profesyoneller ile çalışan tecrübeli bir firma ile anlaşma yaparak eşyaların nakliyesinin sağlanması gereklidir. Firmamız olarak uzun yılların getirmiş olduğu tecrübe ve alanında uzman nakliye ekiplerimiz ile ofis ve büro eşyalarınızı en güvenli şekilde hiçbir hasar almadan ve zarar görmeden yeni adresinize taşıyoruz. 

Ofis ve Büro taşımacılığı yapan firmamız her zaman müşterilerine % 15 indirimli fiyatlar ile hizmet vermektedir. İstanbul’un en köklü nakliye firması olarak siz değerli müşterilerimize en iyi şekilde hizmet veriyoruz. Ofis Bürü taşıma hizmetleri her zaman firmamız tarafından sigortalı garantili olarak yapılmaktadır.

Ofis Taşımacılığı
Ofis Taşımacılığı

Profesyonel Ofis Eşyası Taşıma Hizmeti

Firmamız olarak müşterilerimizin ofis taşıma sürecini sıfır stres ve sıfır problemle atlatmasına özen gösteriyoruz.  Ofis ve büro eşyası taşımacılığında amacımız hiçbir aksaklık yaşamadan kısa süre içerisinde sizi yeni ofisinize taşımaktır. Firmamız çalışan seçiminde son derece titiz davranarak kaliteli hizmet sunabilecek tecrübeli elemanlar alır.

Firmamız bünyesinde çalışmaya başlayan elemanlarımız öncelikle gerekli eğitimlerden geçirilir ve böylece nakliye hizmetlerine başlamış olur. Eğitimli ve güvenilir nakliye ekibimiz ile iş planı çerçevesinde kusursuz ve hızlı bir şekilde nakliye işlemi sağlarız.

Böylece siz de çalışma yaşamınıza hiçbir aksama yaşamadan devam edebilirsiniz. Müşteri memnuniyetini her zaman kendisine öncelik olarak benimseyen firmamızdan ofis ve büro eşyası taşıma hizmeti almak için bir telefonla iletişime geçebilirsiniz.

Sigortalı Ofis Eşyası Taşıma Hizmeti

Sigortalı ofis taşıma hizmeti son derece önemli ve avantajlı bir hizmettir. Ofis eşyalarınızın taşınmasında sigorta hizmeti isteğe bağlı olarak müşteriler tarafından talep edilir. Sigorta hizmeti ile eşyaların kaybolması ya da zarar görmesi durumunda bu durum sigorta poliçesi tarafından karşılanır.

Firmamızın profesyonel nakliye ekipleri tarafından eşyalarınız profesyonel ve son derece büyük bir titizlikle taşınır. Ancak elde olmayan ve istenmeyen nedenlerden dolayı eşyaları herhangi bir zarar gelirse eşya sahiplerinin mağdur olmaması adına sigortalı nakliyat hizmeti son derece avantajlıdır. Sigortalı ofis ve büro eşyası taşımacılığı hizmetimiz oldukça uygun fiyatlar ile diz değerli müşterilerimize sunuyoruz.

Önder Nakliyat İle Ofis Taşıma
Önder Nakliyat İle Ofis Taşıma

Ofis Taşıma Fiyatları Ne Kadar ?

İstanbul ofis taşıma fiyatları minimum 1500 TL’den başlamaktadır. Bütçenize uygun fiyatları öğrenmek için firmamız ile iletişime geçebilirsiniz.

Şehirler Arası Ofis Taşıma Yapıyor Musunuz ?

Evet, Firmamız şehirler arası ofis taşıma hizmeti vermektedir. Şehirler arası ofis taşıma hizmeti almak için bizimle iletişime geçin.

Bizi Arayın
Fiyat Teklifi Almak İstiyorum?
Whatsapp Hattı
Scan the code
Önder Nakliyat ve Depolama
Merhaba, Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Fiyat teklifi almak için formu doldurun. TEKLİF FORMU

Mesaj göndermek için butonu tıklayın.